Dags att lägga sig?

Om tre timmar ska jag vara vaken igen, packa ner det sista och sen ut till bilen då det bär av mot Arlanda! Jag kommer vara så trött känner jag redan nu, men man kan ju verkligen inte somna när det enda man tänker på är om man kanske har glömt att packa ner något? Hur som helst ser det ut som kroatien har fått solsting och gömt solen för det är regn jag ser på kartan, usch! bort bort, vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa. Jag ska iaf njuta och bara vara, ska bli härligt att se ett helt nytt land också! Ska blogga så gott det går om jag hittar internet. Ni får kika in här så mycket ni kan också! Ni är bäst :)
kramar

Kommentarer
Postat av: Erica

hejsan! Jag skulle tycka det vore superkul att få se din reseoutfit. Och kan du inte skriva om dina bästa packtips inför en solsemester....ska själv åka i sommar och tycker sånt är kul!

Postat av: Elina

Hoppas du får det jättehärligt, minst lika bra som Egypten! Inget kan ju iofs slå Giftun Island och de färskpressade jordgubbarna till frukost, men man får hoppas på det bästa :) ha det bäst Johanniiis!

2009-06-03 @ 21:51:34
URL: http://elinanorlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback