visning

Jag proppade i mig några alvedoner och åkte iväg för att möta upp familjen och gå på visning. Börjar bli riktig rutin med det här känner jag och jag gillar det! Kanske ska man satsa på att bli mäklare eller något?

Hur som helst är det intressant att se olika sätt och bo på, olika planlösningar osv. Att vi kommer få det mindre om vi flyttar är ju helt klart! Närmre stan, mindre plats. Högre priser för mindre ytor. Men vi vill närmare huvudstaden så är det bara. Närmare till allt helt enkelt. Där vi kollar lägenheter är sundbyberg/solna trakterna

Den
här lägenheten var inte speciellt stor men vi skulle nog kunna klämma in oss i den, det blir vad man gör det till och det skulle faktiskt behövas en rensning känner jag. Plusset var att det var nyrenoverat kök och det är en stor prio känner jag, fräsht!



Hurvida vi kommer buda på den eller ej är för tidigt att säga, blir nog mycket diskussioner här hemma dom närmsta dagarna. Men spännande är det! Har aldrig flyttat under mina snart 20 år (förutom en gång när jag var 2 år och det var på samma gata kan jag tilläga!), så visst kommer det kännas konstigt om vi gör det, men allt är erfarenheter! Är nog ganska nyttigt trots allt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit vad fiiint!

2009-03-02 @ 22:42:56
Postat av: Fridas Fashion

Wow, vilket snyggt kök! :) Förstår att det känns konstigt när man bott på samma plats hela livet, men det blir säkert bra! :)

Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Söt blogg! :)

2009-03-03 @ 13:09:48
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Anna

Ska du flytta tilsammans med din mamma och pappa? Är inte du snart 20??? Lite konstigt... Jättebra blogg endå! :)

2009-03-03 @ 20:54:48
Postat av: Johanna

Anna: Yes, hela familjen blir det. Konstigt? Nä skulle jag inte påstå. Jag jobbar extra, så även min pojkvänn. Det är helt orealistiskt att vi skulle känna oss bekväma med eget boende när pengarna inte räcker till för att leva, som man troligtvis vill kunna göra i vilken ålder som helst. Flyttar vi nu med familjen så blir det en betydligt mindre lägenhet då mina föräldrar räknar med att jag och min syster troligtvis kommer att ha flyttat hemifrån inom 5 år. Vi kan lika gärna flytta nu istället för att dom flyttar när båda vi flyttat hemifrån. Och närmre stan klagar ju inte jag på att komma om man säger så! :)

2009-03-03 @ 22:46:19
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Emilia

Drömkök =)

2009-03-04 @ 18:04:25
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback