Tigi Superstar



Efter
Emelies klippning hos gulliga Therese köpte jag den här produkten, hon hade i den i Emelies hår och den luktade verkligen underbart! Jag som annars inte brukar bry mej så mycket om sånt just, men den här, gick inte att missa! När jag dessutom fick höra att det var värmeskydd som gav volym på köpet, Hallå? Jag har inte använt värmeskydd på säkert över ett halvår och jag plattar håret jämt, så det här var verkligen ett nödvändigt köp. Hoppas nu bara den är bra! Rabatt fick jag också, plus för det!

Produkten beskrivs såhär:
En värmeaktiverande lotion som tar volymen till nya höjder.
Ge dig själv och ditt hår samma behandling som en superstjärna

Egenskaper:
Utseende: Tjockt och massivt hår.
Känsla: Glansigt och smidigt.
Konsistens: Lättflytande.
Hårtyper: Alla längder och hårtyper.
Doft: Citrus och bär.
Detaljer: Värmeskydd.

Nyckelingredienser:
Veteaminosyror Stärkande egenskaper.
Pro-Vitamin B5 Antioxidant som reparerar och stärker.

Användning:
Arbeta in Superstar i händerna och fördela genom hårets hela längd.
Fönas och stylas som vanligt.
Se hur håret går från platt till full volym på ett kick!


Någon av er som testat? Vad tyckte ni? :)

Kommentarer
Postat av: Vic

Åh hoppas den är bra! Skriv gärna ett inlägg när du har testat den, skulle behöva en likande produkt :)

Postat av: Petronella

vad kostar det och vart går det att köpa? har letat hur länge som helst efter ett bra värmeskydd men fastnar aldrig riktigt för något!

2009-03-25 @ 01:46:35
Postat av: Linn

Den måste man ju nästan testa!

2009-03-25 @ 09:30:24
Postat av: Johanna

Vic: Absolut, recenserar den lite mer när jag testat :)



Petronella: Det kostar nog olika på olika ställen, men finns att köpa hos dom flesta frisörer skulle jag tippa på! Där jag köpte kosta det 250kr men då var det sen 20% på alla produkter, och så fick jag lite mer rabatt för att Therese jobba där :) Men kika hos din frisör tycker jag! kram



Linn: Jah, det ska bli spännande faktiskt!

2009-03-25 @ 15:51:21
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Matilda

Jag använder ett värmeskydd i samma serie som denna. Jag rekomenderar att inte ta för mycket för man får lätt en känsla av att håret är väldigt fett! Hoppas ditt är bättre än mitt! :)

2009-03-25 @ 19:05:05
Postat av: ida forsberg♥

ååh, vad bra att få veta vad de var för någon produkt :)

har den hemma men har inte vetat vad de var, just för att min syster fick den gratis när hon praoa :)



Tacktack!!♥

2009-03-25 @ 21:36:04
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: Karin

vart införskaffar man den (:?

2009-07-21 @ 23:49:42
Postat av: johanna

Karin: Finns at köpa hos alla frisörer skulle jag tippa på, jag köpte den hos frisören iaf :)

2009-07-22 @ 17:03:39
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback