Pusskalas!

Idag fyller min älskling år, grattis grattis till dej gubben!
Dessvärre kommer vi inte kuna fira den tillsammans då han jobbar, surt!
Tänkte dock att vi kunde se tillbaka på helgen då vi firade han istället. Men efter att ha kollat på bilderna så ser det mest ut som pusskalas. Undra varför killar blir så kärleksfulla, även mot varandra, när alkohol är med i bilden? haha. Det osade kärlek natten lång iaf, och när är det fel egentligen!


Lite fördrinkar hemma hos mig


Pojkarna hade laddat upp


Dom återkommande bilderna på tåget, så även denna gång!


En överaskande puss kanske?


Och lite kramar


Och ännu mer vänskapskärlek


Så mycket mer än vänskap, min födelsedagspojke!


Alla grattar födelsedagsbarnet!


Och vi fortsätter vara glada! Frågan är dock om personerna till höger börjar få i sig lite mycket?


Några har koll på läget iaf!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

vad härlig blogg du verkar ha! Gillar den=)

Postat av: Natalie

This apricot dress is amazing on you!



Happy birthday to your man(:

2009-03-23 @ 19:05:33
URL: http://actstyle.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Åh va kul!



Vad gav du till Emil i födelsedagspresent? En jätte nära killkompis fyller 18 år på fredag och jag har världens panik över vad jag ska köpa. Vill du hjälpa mig?!



Kram!

2009-03-24 @ 10:42:19
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback