Lets dance

Idag är det hemmakväll för min del, har öppningen imorgon på jobbet. Så just nu kör vi stenhårt framför tvn, jag, Emma, Mamma och Pappa.

Lets dance har regerat hitils och nästa vecka är det final. Jag som älskar dans kan inte låta bli att ryckas med. Vore som en dröm att få lära sig allt det dom får av proffessionella dansare. Alla tre par som är kvar är sjukt duktiga, men min favorit är lätt Morgan, så underbar personlighet och utstrålning! Tätt därefter kommer Laila såklart. Magnus, muskelberget är också lysande, men någon måste ju åka ut.








Sitter någon av er hemma och kollar som jag? Vilken är eran favorit?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Laila såklart =)

Postat av: Elin

Synd att Morgan åkte ut, tycker precis som du att han och Laila skulle varit kvar i finalen!

2009-03-22 @ 11:47:05
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback