Klä dig varmt



Efter att ha trotsat vintern i sisodär några veckor nu och rent ut sakt frysit häcken av mig när jag gått ut så ger jag upp. Våren verkar inte vilja komma än. Mamma som varit ute tidigare idag sa att det var svinkallt så nu åker jeans på och en varm kofta. Måste också påpeka att våran andra dator här hemma har hängt sig så kunde inte använda mig av photoshop idag. Så jag fick, tycker verkligen det är hemskt att säga det, klippa i paint! Kvalitén blir ruskigt dålig och jag helt pixlig. Minus för det, men vad gör man?

♥ Kofta, Lindex
♥ Jeans, Dr denim
♥  Boots, Din sko
♥ Väska, Indiska
♥ Guldiga örhängen, H&M

Kommentarer
Postat av: JUNES

Fint antrekk! Har sandaler jeg, hehe.

Postat av: Emilia

Hehe, jag har inte ens photoshop, så jag brukar göra i paint ibland... Headern till exempel... :P

2009-03-24 @ 15:34:09
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Passepartout

finfint!

2009-03-25 @ 08:23:51
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback