Helt slut...

Riktigt skönt att vara hemma, riktigt riktigt riktigt. Efter att ha jobbar 10 timmar typ, när man inte äns är frisk. Det har varit hemskt idag på jobbet mina vänner. Trodde ju att jag börjat repa mig, förutom halsen då. Så får jag rethosta, riktigt rethosta som sitter i hela tiden. För det första är det inte så jättekul att ha det jobbet jag har i sånna situationer. Jag hostar inte bara på alla kunderna, utan på deras mat! Fräsht, jättekul att komma och handla på ICA igen.

Neh fy, var faktiskt inte kul, en arbetskolega undrade vad jag egentligen gjorde där, men inte visste jag att den här hostan skulle komma som fas 3 i mina förkylningperiod. Jösses asså, jag trodde jag skulle dö där i flera timmar. Iaf, mina kolega sa neh Johanna, nu springer jag ner till apoteket och köper hostmedecin! Så jah, det var min räddare iaf och inte äns den har tagit helt död på min hosta efter sisodär fem shots! Hur som helst kan jag ju känna mej glad som inte jobbar imorn igen. Nu ska jag snart krypa ner i sängen med en bok som syster gav mig, hon tyckte den var jättebra, "Den jag ville ha" heter den.

Natti natti på er mina söta, och missa inte sex and the city kl 11! Perfekt avslut på kvällarna ;)


Kommentarer
Postat av: delinda

jag har fått bekräftelsemail ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback