Härliga Vemdalen

Hej på er!

Nu har jag varit bloggfri i tre dagar. Usch va tråkigt egentligen. Men ganska avkopplande att vara ifrån nästan allt tekniskt som man annars använder så mycket i vardagen. Vi har det underbart här uppe, stugan är supermysig vi är åtta pers och vi äter god mat, åker skidor och bräda och idag hörrni, då åkte jag offpist från toppen nere i en ravin, jösses har nog aldrig åkt ner för en såndär vägg med meterhögsnö förut, men jag klara det! Sen blev det skogsväg en lång bit för att komma ut i backen och vi passera även en bäck som Carro råkade hamna in, haha., Vi har det härligt vill jag lova och jag har träningsvärk i hela kroppen! Imorgon kommer jag hem, hoppas ni saknat mig lite!
Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen lalalala

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Natalie

You're so lucky that you get to ski very other weekend! I didn't get a chance to ski at all for a year or two and I'm dying to.



And it's not snowy at all, matter of fact, it's rather sunny now!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback