Go morgon

Go morgon på er sötisar!

Solen skiner men det ligger snö på backen, blä. Bort med all snö nu känner jag. Tror jag inte nämnt det men imorgon kväll åker jag upp till Vemdalen för skidåkning under helgen, sen när jag kommer hem vill jag ha riktig vår här hemma!
Det skönaste med att åka skidor fram mot våren är ju solen i backen, love it!

Idag blir det dock lite andra planer, ska in med Empa till staden för lite klippning hos Therese (emils brors tjej) och sen blir det lite jobb för min del. Funderar eventuellet på att följa med och träna sen också, men får se hur det känns senare (jag tränade ju faktiskt igår!), om nu det kan vara någon ursäkt. Älsk kommer hem till mig senare inatt, så tråkigt när vi jobbar så totalt olika, blir ett riktigt puzzel för att få ihop allt. Men den som vill den kan!

Puss och kram på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: JUNES

Ha en fin dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback