Bloggträff

Idag i mailboxen hade den här personliga inbjudan till en bloggträff kommit. Verkar roligt och det är först till kvarn då det bara finns 150 platser. Vårpartajj kallar dom det och det bjuds på mat, drink osv på en klubb i ......Norrköping! Gu va snopen man känner sig när man redan börjat öppna almanackan.

Men men, man ska väll inte klaga, allt brukar ju nästan äga rum i stockholm så man är nog lite bortskämd. Såg dessutom att jag jobbade den dagen, men visst hade det varit kul endå, ni som ska dit få parta loss lite åt mig med! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vem bloggar du egentligen för nuförtiden? Inte för din egen skull, känns mest som du gör det som att det är en plikt och inte ett nöje :/

2009-03-24 @ 04:13:49
Postat av: Johanna

Sara: Vad tråkigt att du tycker så. Klart det är ett nöje som man sammtidigt blivit ganska van med och fått rutin på. Men vem skulle inte få det efter 3 års bloggande? Ni läsare är viktiga för mig så du får mer än gärna berätta och förklara vad som gör att du känner som du gör? Är det någonting som försvunnit från bloggen möjligtvis eller ah, förklara helt enkelt! Kanske är något jag inte äsn tänkt på :)



kram

Postat av: Nathalie

Jag kan förstå Sara, din blogg har varit lite nere på sistoende och du verkar inte varit så glad i bloggen.

Men jag förstår dig också, du har jobb att sköta och kanske inte lika mycket tid längre. Dessutom är det mörka tider då bloggen kan bli tråkig för alla.

2009-03-24 @ 10:36:21
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback