Shampoo!

Jag har länge hållt mig ifrån shampoon för slitet hår och liknande, inte för att jag inte behöver det (tro mig skulle behöva det dagligen!) men mer för att jag vill ha volym i håret och  ha det ganska matt. Repairshampoon brukar ofta göra blonda hår lite mörkare i sin färg. Men när vi var nere i Kroatien stod Emma för Shampoo och Balsam och hade med sig detta:



Eftersom det är Weightless så tynger den inte ner som andra repairshampoon brukar göra. Mitt hår höll sin volym men såg endå fräshare ut, har en riktig risbuske nu! Vet att det är dags för klippning, men så mycket just nu så det får vänta lite. Kan iaf rekomendera dettra shampoo med balsam därtill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag var hos min frisör sist så pratade vi lite om schampon eftersom jag är väldigt rädd om mitt hår. Jag berättade att jag använde GLISS och hon berättade då att deras shampoon inte alls är bra. Det lägger sig som en hinna runt håret och torkar ut det!

2009-06-17 @ 21:51:44
Postat av: Katwalk

great tip! I really need to buy new shampoo+balsam and I've been thinking about this too.

I really need repairing one..

Postat av: Anonym

klart ja kikar in :) grym header!

2009-06-17 @ 23:21:24
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback