Nyheter i badrumshyllan!

Häromdagen var Emma och slingade/färgade/klippte håret hos Therese. Tre flugor i en smäll alltså. Och det blev verkligen grymt resultat. Jag passade på att få lite rabatt hos henne och tips på Shampoo och Balsam. Känner att alla produkter som finns att köpa på tex ICA och Konsum mattar verkligen ner mitt hår och gör det nästan guldigt.

Hon tipsa mig om Loreal expert, Shine Blonde. Det är inget silvershampoo men det innehåller lite liknande men vårdar samtidigt. Så det ska alltså neutralisera gula reflexer och liknande. Tror det blir bra. Recension kommer när jag testat!



Några av er som använt er av den här serien?  :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har inte använt just "Shine blonde" men jag har en inpackning från Loreal expert... OCH DEN ÄR ENORMT BRA! Det kostar ju en del men det är det värlkligen värt så bra som den är.

2009-06-26 @ 16:56:23
Postat av: mika

jag har använt den, jag tyckte inte om den eftersom jag fick fettigt hår av den :(

2009-07-01 @ 09:56:39
Postat av: Alexandra

hej :) gillar din blogg! har du testat denna produkt ännu ? har funderat på att köpa den ville först höra va du tyckte om den :) hoppas på svar kram alexandra

2009-08-15 @ 16:09:00
Postat av: Johanna Gelinder

Alexandra: Tack så mycket vännen. Jag tyckte den var bra, man måste dock vara väldigt noga med att skölja ur shampoot så det inte blir kvar något, då blir det lättare fett så som komentaren från Mika antydde. Annars, toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback