Klump i magen...

.. har jag. Vet inte varför. Kanske är det oro som smyger sig på. Sista natten i mitt hem som jag bott i under 20 långa år. Mitt barndomshem. Jag vet att jag inte varit så aktiv i bloggen på sistone. Allt är en enda röra, har ingen kamera och är som sakt helt upp i varv med allt som händer. Jag har förlorat läsare, många har börjat klaga. Kanske börjar det gå utför helt med den här bloggen? Jag som gillarmycket och skriva, gillar framförallt allt den respons ni bruka ge mig. Var sak tar sin tid och just nu får bloggen lida helt enkelt... Jag lovar att allt kommer bli mer som vanligt när allt kommer i ordning, frågan är bara om ni tänker stanna kvar?

Kommentarer
Postat av: sofia w

klart :) blir ju alltid rörigt när man flyttar och man har inte tid med allting!

Postat av: Anonym

Såklart jag stannar. Förstår att du inte har tid att blogga och det är okej. Kom igen när du har tid bara och lämna inte oss haha :D

2009-06-29 @ 14:25:05
Postat av: Lilly

Följa varandra på bloglovin?:)

2009-06-29 @ 21:05:20
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback