To many clothes



Vet inte hur jag har bärt mig åt förut, med två garderoben och en byrå. Nu har jag två garderober, en byrå och en mini walk in closet och endå ligger två flyttkartonger med kläder kvar uttömda över min säng, det får bara inte plats. Jag blir galen! Emma och jag svimmade nästan i röran så till slut gav vi upp. För att inte tala om skorna, men dom är mina käraste ägondelar som dom kan jag bara inte göra mig av med.

Men vad säger ni om att komma hem till mig och plocka hälften av alla kläder? haha. Skulle nästan behöva göra så. Jag flydde iaf hem till Patric nu och tänker inte gå hem i första taget. För hemma väntar en säng full med kläder, kläder, kläder..... suck

Dagens i-lands problem mina vänner ...

Kommentarer
Postat av: E

Vet precis hur du känner! Jag har sex garderober och en byrå :D Ska få walk in closet nu den 1 sept ju, flyttar 1,5 km närmre centrum i Kalmar än vad vi bor nu. Kommer bli underbart! Vi flyttar pga stökiga grannar... Flyktingfamiljer ovanför oss - vakna 24 timmar om dygnet. KRAM!

Postat av: Adina

Jag är frivillig att ta kläderna ;)

2009-07-16 @ 22:50:07
Postat av: Hannah

En sån där garderob där på bilden hade ju inte jag tacka nej till :p

2009-07-18 @ 12:42:21
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback