Ica maxi

Idag kom en riktigt härligt solig dag. Och jag jobbar första dagen på över två veckor. Härligt? haha. Har alltid otur alltså. Hur som helst fick jag jobba mitt i semestern, men lite så är det när man är extra anställd. Nu är jag iaf ledig i en och en halv vecka framöver, sen börjar jag på mitt nya jobb ICA MAXI på kungsholmen som ska nyöppnas.

Vi kommer att vara 140 anställda ungefär, varav vi var 5000 sökande, inte helt illa va ;) Tror det nog kommer bli ganska kul iaf. Blir intressant att se hur det går för den första stormarknaden som öppnas i innerstan. Rätt konstigt att det inte funnits någon innan. Hur som helst håller jag tummarna för att det blir bra, ett stort plus är att jag bara har 3 minuter med tunnelbanan från mitt nya hem till mitt nya jobb!



Har inte äns sett butiken själv, då det inte varit klart, men såhär ska det komma att se ut.

Kommentarer
Postat av: Danjul

Haha kunde ge mig fan på att det var du men jag var lite osäker :) hoppas du trivs, jag står för övervakningen på din arbetsplats :)



/Daniel

Postat av: Johanna

Danjul: Jahaja, där ser man. Var du med på kickoffen kanske? Hittade inga bilder på dej i din blogg så vet inte om jag känner igen dej. hehe

2009-08-03 @ 20:52:46
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Danjul

Haha :-) nej det var jag inte, jobbar inte på Ica i sig, det är våran kund. Det är jag och min firma som satt upp alla övervakningskameror. Hm, nä det kan nog stämma, trodde det fanns en på mig under kontakt. Bloggen är stendöd, har nolllkoll :/ tänkte att du kanske kände igen mig, vi pratade en hel del på msn för kanske ett år sen? Eller så är det jag som har superminne :-) svara gärna med ett mail till min mail, blir så mycket enklare då.



/Daniel

2009-08-03 @ 23:52:59
URL: http://Www.danjul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback