Trött

Jag är så otroligt trött trots att jag har sovmorgon. Vet itne riktigt var det är men tror det kan ha med armen att göra. Det riktigt värker i den. Ska det göra det efter bara lite vaccin? Igår efter jag precis tagit sprutan ömmade det bara lite, vilket säkert är helt vanligt men efter mitt jobbpass riktigt dunkade det i armen och inatt har den varit väldanst besvärlig. Jag som oftast sover i fosterställning och gärna vänder på mig mycket. hmm. Vad ska man göra?

Jobba måste jag ju, och på tal om det. Igår började det brinna i min maskin, jöses säger jag bara. Nog för att jag är förkyld men även jag kännde brännlukten så jag ropade på hjälp men ingen hörde mej, sen kom som tur var en kille förbi och sa samma sak, gu va det luktar brännt! Han fick stop på maskinen och mycket riktigt några brev hade brunnit upp med stora hål i mitten och aska runt om. haha. Vad gör man lixom? Skickar ett brev hem "ursäkta, dina brev brann upp här på posten" Aja, en värktablett får det bli nu.

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback