Till bloppisen!

Ibland känner jag mig bara klantig, sitter med ett helt nytt linne i handen, fint lite lätt transparant tyg som det gärna får vara nu och en gullig rosett med knappdetaljer. Så har man köpt en storlek för liten.... Såhär gör jag ofta. Finns det ingen mer storlek så bara MÅSTE jag ha plagget iaf. Det är inte så att det inte passar egentligen men det skulle behöva vara aningen större över brösten bara. Så frågan är om det kommer användas speciellt mycket just av den lille pettitessen. Jag gillar det verkligen annars, men tänkte ge det en chans att få passa bättre på någon av er!

Strl: 34
Nypris: 149kr Mitt pris: 129kr
Plagget är som sakt helt oanvänt, inhandlades för någon vecka sen bara från H&M divided.
Köparen betalar frakten.


Maila mig på:
[email protected]
Eller skriv enkelt en kommentar i det här inlägget!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en rolig blogg! Jag funderar på att beställa de vita tygskorna från ellos som du skrev att du hade beställt. Hur är dem i storleken? Alltid svårt att beställa skor, men dem var så söta så dem vill jag ha :) Är du fortfarande ihop med din kille? Det var så länge sen du skrev om honom. Ha det bra!

2009-01-18 @ 13:02:19
Postat av: NATALIE

Oj vilket sött linne! Det kliar i fingrarna nu kan jag tala om, och när det dessutom är min storlek.. :)

Postat av: Johanna

Emma:Jag fick hem dom igår faktiskt. Tror dom är rätt normala i storlekerna, jag tog 36 som jag brukar ha och dom passade :) Jag och Emil är fortfarande tillsammans. Tycker jag skriver om honom i vart och vartannat inlägg, älsk, gubben, älskling, Emil. haha. Men det kanske är så ofta så det smälter ihop med texterna :)

kul att du gillar bloggen! Kram



NATALIE: Ja, det skulle nog passa riktigt fint på dej :)

2009-01-18 @ 13:50:15
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

Oj va snyggt! jag som älskar rosetter och det är min storlek. Frågan är bara hur man betalar?

2009-01-18 @ 19:45:57
Postat av: Johanna

anonym: Jah visst är den söt. Gör såhär, maila mig på [email protected] . Jag ger dej då mitt kontonummer om du vill ha den så för du över till mitt konto så skickar jag hem den till din adress :)

kram

2009-01-18 @ 21:32:53
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

hahahaha linnet kostar 49 kr på rean;)

2009-01-18 @ 23:48:19
Postat av: Johanna

anonym: Oj va illa då. Men det brukar oftast bara vara stora storlekar kvar bara på rean så man kan ju hoppas på det!

2009-01-19 @ 09:53:47
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Katia

omg! perfect top!!

2009-01-19 @ 18:27:43
URL: http://katwalkblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback