Ögonen...

... svider! Utan att överdriva. Igår blev det en helkväll hemma hos Niklas (Emils brorsa) och Therese (hans flickvänn) Jättemysigt, vi åt tacos, drack vin och så klipptes Emil och även lite jag. Vill ju spara ut mina längder men dom växer så grymt sakta, förstår inte vad det är med mitt hår. Men klippte iaf upp mina etapper högst upp så jag kan fortsätta köra på min "toffs-page" som det ofta blir när hårdagarna inte känns helt okej. Hur som helst resulterade gårdagskvällen i att vi kom hem där vid 1 snåret, somnade inte förräns 2, tidigast... och ah 5 timmars sömn är inte mycket att hurra för när man ska jobba ett heltidspass.. bläää vill så gärna gå och lägga mig igen.





















.

Kommentarer
Postat av: jennifer

:) jo precis. vi får ta och ses snart?

Postat av: felicia

Åh vilken cool bild! :)

2009-01-04 @ 22:06:13
URL: http://fessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback