Jobboutfit

Ganska så oinspirerande och tråkigt enligt min mening, men jag står inte ut att frysa timme efter timme, såhär är det alltså som jag sett ut dom senaste dagarna. Är sjukt kallt i våran lilla butik ska ni veta. Hoodtröjjor (heter det så?) har jag inte använt på år och dagar, men fick låna den här av syster i lite längre modell. Väldigt skönt med en stickad tröjja med stor krage under, sen får vi ju inte glömma den röda fleecevästen som åker på också! Glammigt värre!



Nu ska jag ta min matlåda under armen och gå, kom gärna och hälsa på, uppmuntran uppskattas!

Kommentarer
Postat av: :)

Det är ju ingen som bryr sig om hur man ser ut på ett sånt oglammigt jobb så för att vara ett sånt jobb är det riktigt snyggt, bry dig mer om att slippa frysa än att vara snyggt klädd! Krams!

2009-01-07 @ 16:42:34
Postat av: Ackelman

Måste säga att det ser väldigt bra ut ändå =)

Vart är det du jobbar någonstans?

Postat av: Em

Svar: 550 kr kostade den. Inte så farligt tycker jag :)

2009-01-07 @ 21:25:03
URL: http://emelieedberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

:): Neh det är ju inte det, så för den sakens skull spelar det ju ingen roll jag syftar mer på vad jag gillar, kläder är ju mitt "intresse" och bloggen är ju min "hobby" då jag älskar kläder och mode. Jobbar jag mycket så ligger dom ju bara där och skräpar, tråkigt tycker jag att inte få klä sig som man trivs i vardagen! men men, tack iaf :)



Ackelman: Haha man får väll tacka då! Jag sitter i kassan på ICA ;)

2009-01-07 @ 21:58:17
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback