Imorgon..

.. sa kommer jag hem! Visserligen sent pa kvallen men det har ju inte blivit sa mycket bloggande den har veckan. Men vi far se det som en ledig och otroligt harlig vecka for min del da jag slappt nastan allt fran mitt vardagliga liv. Gick ju inte att lagga in bilder har heller sa sag inte riktigt poangen att sitta vid dom har sega sakerna nar det finns sa mycket harligt att gora ute i varmen.

Nar jag kommer hem har jag massa uppdateringa pa G och valdigt manga bilder att visa er! Ah ska bli sa kul tycker jag, hoppas ni fortfarande foljer mig har? Klart ni gor!


Tusen varma och soliga kramar fran mig och Egypten!
(svarar pa alla fina kommentarer ni skrivit under veckan nar ja kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kan inte vänta på att få se bilderna ;D

Postat av: Jenn

Ska bli otroligt kul att se alla bilder! :)

Ta hand om dig nu, kram!

2009-01-30 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback