Premiär Ica maxi Lindhagen

Idag mina vänner slår vi upp portarna på mitt jobb kl 11.00. Ni är jättevälkomna till Kungsholmen och handla tycker jag. Kommer säkert vara grymt mycket folk och man är lite smånervis att sätta sig i kassan sådär första gången och ta emot tusentals kunder som storhandlar. Även om mycket är likt mitt gamla lilla ICA så är det ju lite skillnad med att lära sig en kod på 7 olika sorters bananer istället för 1. Ja ni fattar. Ni som vill komma till kungsholmen och handla, och kanske hälsa lite på mig, så vore det jättekul  tycker jag. T-bana stadshagen . Och nu när jag endå gör reklam här så kan jag ju säga 50 första kunderna får en mobil, minilaptop finns att köpa för 2500 kr. Bananer as biliigt, pasta 1 kr osv.



Nu kilar jag iväg till jobbet, vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback