En solig helg i skärgården

Det är precis vad jag behöver. Ögonlocken är tunga och huvudet trycker efter en lång jobbvecka. Jag är helt klart inte van och inne i rutinerna än. Vädret ser dock ut att bli toppen inför helgen som kommer spenderas med mina tjejor ute i skärgården. Hur underbart är inte det? Både kräftor och grillning står på schemat. Sen massor av sol och bad också.




Jag måste verkligen rekomendera den här vädersidan. Har hört från många att den är väldigt påltilig och man kan se vädret timme för timme. Det är en norsk sida som du hittar
här


Nu blir det jobb för min del, trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Yr är bäst i jämförelse med SMHI! Speciellt på sjön, du får exakt veta vilken vind, riktning och till och med våghöjd varje timme! Sjukt bra helt enkelt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback