Camera broken

Igårkväll var vi på 50-års fest hos vänner till familjen. Var jättelänge sen vi sågs allihopa så var kul att träffa min barndomsvän också. Hade tänkt ta lite bilder som vanligt, men iförrgår på kräftskivan fick jag inte igång min kamera. Trodde det var batteriet, så laddade upp den till fullt. Men icke, den går inte igång. Den har ju trots allt några år på nacken och har kanske varit med om för mycket party party både av mig och syster. Aja, anledning att köpa en ny kamera, men budgeten den här månaden tillåter inte det.


En rosa som denna hade inte varit fel. Matchar min laptop. Men nu vill jag ha en riktigt bra kamera som ger fina bilder ute i partyvimlet när man inte vågar ta med sig systemkameran. Jag minns på min 20-års fest att Saras bilder blev väldigt fina, vad heter den kameran vännen?

Annars ni alla där ute,
vad använder ni för digitalkamera? tips tips tips!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag använder en från samsung. Minns dock inte vad den heter.. :P Men den är väldigt bra ;) Lätt att använda och så :)

Postat av: Yoursooofine^^

Kika gärna in hos mig och hjälp mig om jag glömt något.=)

2009-08-30 @ 22:54:18
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: Emmy

om man ska ha en vanlig digitalkamera är Canon ixus jättebra! dom finns i rosa.. haha

2009-08-30 @ 23:12:44
Postat av: sussie

panasonic lumix TZ5 är lätt den bästa kameran jag haft.. något mellanting mellan system och kompakt tycker jag, bilderna blir superfina! tror kameran kostar runt 2500

2009-09-02 @ 19:52:01
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/
Postat av: helena bernice

Köp inte en samsung, har erfarenhet av just den kameran på bilden. Big no no! dålig färgåtergivelse och skärpa. Canon ixus serien är däremot en super kamera om man vill ha en liten kamera. Det går inte att at ett dåligt kort! den finns dessutom i rosa för under 2000:- riktigt bra köp! se den här http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000j-NIR-Ee?ProductID=n5_D4QFHXRcAAAEfuggil6.b&CatalogCategoryID=6h7D4QFHnVYAAAEOjLpZtSy8



tack för en fin blogg :)

/helena bernice

2009-09-04 @ 11:30:02
URL: http://helenabernice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback