090824

Har en ledig dag idag, känns toppen. Och nu kan jag äntligen klä mig som jag vill också, slippa dom tråkiga jobbkläderna. Har varit lite snålt med outfits här på sistone, jag vet. Men det beror som sakt på att jag jobbar varje dag och endå måste gå runt i jobbkläder. Men nu kommer en dagens! Ha en bra måndag! :)





♥ Volanglinne, Monki
♥ Jeansshorts, Crocker
♥ Avklippta tights (under), H&M
♥ Boots med nitar, Sko punkten
♥ Väska, Second hand
♥ Fjäderörhängen (syns dåligt på bilden), Ur och Penn
♥ Nitarmband, Lindex 

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjusigt!

Postat av: Josefin Larpe

Hejhej! ska du dansa för carro?

2009-08-25 @ 11:31:35
Postat av: Johanna Gelinder

Josefin Larpe: Hej hej! Ja det ska jag göra, men ska dansa kvar i våran måndagsgrupp också, vill ha kvar uppvisningarna på vasan :)

2009-08-25 @ 20:31:39
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback