Svar

Vad har du för framtidplaner? Ex. Studera och i så fall vad? Mina framtidsplaner just nu är ganska få. Låter kanske lite läskigt att inte veta vad som komma skall, men jag tror det är viktigt att inte hoppa på något för forrt. Plugga känner jag mig inte redo för än då jag inte vet vad jag vill göra. Just nu vill jag tjäna lite pengar, resa och uppleva saker!


Då undrar jag vad du vill jobba med i framtiden? om du skulle vilja plugga och isåfall till vad? Och vart du skulle vilja bosätta dig någonstans? Gillar din blogg supermycket :) Som jag nämnde innan vet jag inte i nuläget vad jag vill plugga till. Det jag vet är att jag skulle trivas inom mode helt klart, det skulle vara som att vakna upp och få syssla med sin hobby varje dag.  Men det är en ganska svår bransch att komma in i. Egentligen är jag ganska öppen för det mesta. Har funderat lite på mäklare och liknande yrken, gärna saker som har med ekonomi att göra. Min dröm och mitt mål är att få boende i innerstan här i stockholm! Kul att du gillar min blogg, tack kära du.


Vad är viktigast för dig i ett bra förhållande?
Finns så mycket jag skulle kunna rada upp här, ett förhållande är inte felfritt vilket ingen människa kan vara heller, men ärlighet är väldigt viktigt för mig, så även humor och gjädje i ett förhållande. Man ska känna sig bekväm, kunna prata om allt . Helt enkelt kunna ge varann trygghet och närhet. Jag är ganska öppen som person och är även det i mina förhållanden, både kroppsligt och i tal och skrift. Finns så många sätt man kan visa att man bryr sej om en annan människa :)

Vem är din idol? Oj, idol. Är jag tråkig om jag säger ingen? Får nog säga pappa isåfall. Ingen kille (eller man) kan nog mäta sig med döttrars pappor. Eller vad säger ni? ;)
 
Vilken är din favoritfilm?
Dirty dancing. Tror inte äns jag kan räkna till hur många ggr jag sett den filmen. Underbar!

Vilken är din favoritartist?
Skulle nog inte vilja påstå att jag har någon favoritartist, jag lyssnar på det mesta som går att dansa till, musik är livet!

Vad ska du jobba med i framtiden?
Som jag nämnde innan, det får tiden utvisa...
 
Vad gör dig glad?
Fina gester i vardagen, kärlek, sommaren, shopping.. Ska jag fortsätta? ;)
 
Vad gör dig ledsen?
Besvikelser, när man inte behandlas som man själv behandlar sin omgivning. Dåliga dagar då allt känns grått och trist, oro i kroppen. Svek.

Jobbar du som modell?
Nej det gör jag inte, men skulle gärna vilja jobba med det parallelt med något annat. Tror det inte är något att syssla med på heltid, kan vara rätt tufft och skulle nog inte passa mig. Men jag älskar att stå framför kameran, är otroligt intresserad av foto och så ja, Mode! Lovely att bli stylad och plåtad. Bland det roligaste jag gjort :)

Varför började du blogga?
Jag började blogga ungefär för tre år sen. Då mest som en kul grejj, något att testa på helt enkelt. Sen fastnade jag i det och fick bra respons från läsare även om bara det tog över ett år. Jag gillar att skriva och mode, och kläder har alltid varit ett stort intresse som jag haft öga för.

Vad gör du för något på dagarna? jobba/plugg??
Jag tog studenten i våras 08. Just nu jobbar jag på ICA och även lite på pappas jobb.

Hade du bra betyg på högstadiet/gymnasiumet?
Jag har alltid prioriterat skolan och haft ganska högra krav på det jag gör. Gick ut med snittet 17,8 (10=G 15=VG 20=MVG). Hade mestadels mvg men hade två g och några vg som drog ner det.

Vilka länder har du varit i?
Spanien, Egypten, Grekland, Turkiet, Finland, Danmark

Favoritmat? Tacos, Sushi, Grillat på sommaren :)

Har du modellkontrakt, eller betalar du för modell-för-en-dag grejs?? Asså, får du liksom betalt för att stå modell? :) Jag har inget modellkontrakt i nuläget med betalar heller inte för att få stå modell, har heller aldrig fått pengar för att stå modell. Jag blev utvald av en fotograf och stylist för att dom gillade min stil. Det blev bra bilder så dom fotade mig lite en gång till.


Jag har förståt att du har många nära vänner men vilken är din absolut bästa? :)

Dom som är riktigt nära är faktiskt inte så många som man kanske kan tro men har verkligen riktigt nära relationer med dom. Min bästa vänn är Emma som har funnits för mig och ställt upp i vått och torrt, jag gör detsamma för henne. Vänner ska man ta vara på!

Vad ska du göra efter studenten ? Studentdagen var bland dom bästa i mitt liv. Vad som ligger framför mig just nu är öppet. Jag försöker ta det som det kommer och inte hoppa på något hastigt. Jobbar just nu..


Hur många läsare har du varje dag?
Det varierat väldigt mycket men ligger just nu runt 300. Har som mest haft upp mot 800 per dag.

Vad väger du? :)
48 kg

Det var allt för denna gången, kör en frågestund lite längre fram igen!


Kommentarer
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har! Anmäl den gärna till Veckans Blogg hos oss!

Postat av: Jennifer

men johanna, du har ju varit i turkiet också! :D det glömde du allt ;)

2009-04-02 @ 22:10:41
URL: http://idie.devote.se
Postat av: Johanna

Mirry:Tack! Ska kolla på det :)



Jennifer: Ah juste! haha. jag satt o räknade och försökte komma på, tyckte jag hade glömt något. Såg så lite ut, tack vännen :)

2009-04-03 @ 10:37:33
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

Vad väger du? :)

2009-04-04 @ 10:02:16
Postat av: Emilia

Oj, vad många läsare! :O

2009-04-04 @ 11:53:55
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback