njuta

Det har varit en alldeles perfekt dag. Gårdagens natt som gjorde att jag fick tre timmars sömn är en annan femma. Jag tackar bara för att jag har dom bästa vännerna som ställer upp och känner mig som jag är, och när man är inte som man är? Weird men trots den ynka sömnen blev dagen lovely. Uppe med tuppen som sakt, en sväng till solna med mina föräldrar för att sedan sätta oss på en uteservering på odenplan och äta mozarella och parmaskinka ciabata. Vidare till veckorevyns Ego-dag med Emma. Gick därifrån med härliga goodiebags, glada leenden på läpparna (trötta fötter dock) och det kändes som en jummen sommarkväll. Tog tåget hem till kungsängen, knatade upp till sussie och väntade in min familj, Grilla ute och åt massor av gott. Kvällen avslutades med robinson, jordgubbar med glass och massa skratt.
Ge mig sommar!




Kommentarer
Postat av: Sofia

jo du va lite full i slutet, men de va väl lugnt!

hittade din blogg, kommer du ihåg mej?

sofia, hjälpte dej lite sent på kvällen

2009-04-26 @ 02:51:58
Postat av: Johanna

sofia: Haha, vågar man äns publicera den här kommentaren? Näda. Klart jag kommer ihåg dej. Gulliga du. Sluta kvällen bra för din del då? :)

kram

Postat av: Sofia

haha jo då klart du gör, leva lite galet gör vi alla! jodå den va riktigt bra, efterfest på malmvägen=), men otur så slutade jag i samma veva som dej och kysste porslinguden i slutet av kvällen!

2009-04-26 @ 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback