.

Ni ser också, jag vet. Jag har fått kommetarer på senaste tiden då folk frågar mig om jag mår dåligt, dom märker skillnad på bloggen. Kanske syns det i hur man skriver, kanske blir det mer opersonligt? Jag vet inte och kan heller inte svara på den frågan mer än att jag inte har mått speciellt bra under en ganska lång tid, mer än så vill jag inte utlämna. När då människor endå inte tar hänsyn till det, sparkar lite mera på äns brister då blir man förbluffad. Hade det varit för några år sen skulle jag kunna handskas med det men när man är svag börjar man leta fram brister hos sej själv, letar efter det man blir anklagad för och till slut vet man inte vem man är. Självkänslan blir svagare likaså självförtroendet och man står där och känner sig likgiltig. Pga någon annan nära relations åsikter. Jag har fått höra från flera i min närhet att det gått för långt, att bli behandlad på det här sättet är ingen människa värd och inte heller acceptabelt. Man går sönder. När man går egenom tuffa perioder behöver man omtanke av sina nära, det är då man förstår vilka som verkligen finns där, att utnyttja det för att göra andra svagare är för mig obegripligt. Det kommer hända mycket i mitt liv nu framöver, kommer berätta lite närmare sen men just nu får bloggen lida lite, inspirationen för att skriva går på sparlåga. Hoppas ni har förståelse för det och finns kvar. Era kommentarer uppmuntrar, tack

Kommentarer
Postat av: Camilla

tycker du alltid är en solstråle!!! :)

hoppas allt blir löser sig och blir bättre igen...

<3

Postat av: emma

jag hopper du mår bättre snart! för du förtjänar verkligen att må bra :)

2009-04-18 @ 16:00:37
Postat av: Emilia

Usch, vad jobbigt. Jag kan känna igen mig i det där :/ :S

2009-04-18 @ 18:03:10
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Tingeling

Ush, tyvärr så finst det svåra stunder i livet, men du lär dig av det, lyckligtvis, det är positivt!

Hoppast du mår bättre snart!!!

2009-04-19 @ 01:48:32
Postat av: Elin

Alla går vi igenom svåra perioder, & att du kan skriva såhär öppet om det är första steget på väg ur den tror jag. Kämpa på & sluta aldrig tro på dej själv. Boktips: "Självkänsla nu!" Kramar

2009-04-19 @ 12:18:54
URL: http://fairfashion.blogg.se/
Postat av: andrea&elin

Hoppas att det blir bättre sötnos!

älskar din blogg :D

2009-04-19 @ 15:19:54
URL: http://elinochandrea.blogg.se/
Postat av: Ella

Hoppas du mår bättre o att du hittar inspirationen snart igen:).

2009-04-19 @ 16:46:08
Postat av: Grane

Fuck bloggen, koncentrera dig på dig själv! Så länge du gör de som får dig själv att må bätte så är de bra, om bloggen är som en typ av avlastning för dig så kan du ju alltid skriva om de som har hänt, annars så tycker ja att du ska ta de med dina nära och kära istället eller bara unna dig av dina bästa vänner som kan få dig på bättre humör!



Allt löser sig med tiden, även fast att de kanske känns som att ingen bryr sig så har du alltid dina vänner som hjälper dig när du har de svårt!:)

2009-04-20 @ 01:59:30
Postat av: Sofia

Hoppas du kommer ur denna fas och börja

på ny kula!

Jag önskar dig all lycka!

Ser fram emot alla nya inlägg, din blogg ger mig inspiration!

:)

2009-04-20 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback