dagen i ord

Min dag har varit lång, men jag har fått endel gjort endå känner jag. Sånna dagar är det alltid så mycket skönare när man går och lägger sig.
 
Började dagen med storstädning här hemma. Därefter direkt till städjobbet i stan. Mötte upp Emma efter och åkte vidare för att köra ett träningspass. Hem därefter då farmor och farfar skulle komma för en tidig påskfika, och nu stängde dom precis igen dörren här. Juste, jag hann med och duscha medans dom var här också, satt på golvet i duschen och gjorde rent fogarna, snacka om grovstädning!

Nu förtjänar jag lite bloggläsning och sen börjar sex and the city kl 11 som jag brukar försöka somna till. Imorgon blir det jobb på ICA. Nanna sött sen mina fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback