Utmanad!

Jag blev utmanad av Nathalie att fylla i denna lista, så here we go!

KLÄDER

Skor: höga klackar slår allt. Men funderar även på ett par lite mer rejäla boots eller kängor nu för hösten/vintern, måste införskaffas!
Sneakers: öhm, jag äger ett par vita Reebok men används ytterst sällan.
Jeans: mina
Dr denim, solklara favoriter!
T-shirt: Svårt, snyggt med tryck tycker jag, men neutralt funkar också. Oavsett vad så är det i basfärger som gäller!
Underkläder: Hur fint är det inte när man matchar spetsbhn med likadana trosor till, hipsters eller string är det som används hos mig.

ACCESSOARER
Väska: Jag är en ständig väskbytare, väljer efter klädsel och stil, men min Svarta i skinn från Indiska har hängt med bra många år nu.
Plånbok: Svart i skinn från Åhléns
Solglasögon: Mina wayfarers har varit favoriterna i sommar
Klocka: Jag har inte hittat någon som känns helt jag än, men har en med svart läderband som är riktigt snygg

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Olika...
Parfym: Gucci - envy me!
Medicin: p-piller, mercilon (om man nu kan räkna det som medecin.haha)
Vitamin: Är en fruktälskare, men äter just nu Hårform som innehåller massa vitaminer
Huvudvärkstablett: Alvedon, då det är den mest "skonsamma" huvudvärkstabletten

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Vi kör på soda streamer här hemma
Vin: Vitt
Bröd: Fullkorn
Glass: Vanilj tror jag

HEMMA
Säng: Kommer från Ikea och var för några år sen den bästa dom hade, minns inte namnet men stommen är en Malm iaf! :)
Lakan: Vitt, gärna med små mönster på eller detaljer
Espressomaskin: No no
Kylskåp: Två vita!



Translation
I like high heels, my Dr Denim jeans and underwear in lace. I love my bag from Indiska, I've got a wallet from Åhléns and I wear my Wayfarers in the summer. I drink white wine and my favourite icecream is vanilla. My bed is from IKEA and I do not have an espresso machine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback