Promenad

Var skönt att komma ut säger jag bara, men hallå? Har det hunnit blivit vinter medans jag legat inne den här veckan eller? Är ju grymt kallt ute minst sakt! 

Det blev en liten prommis med Emma, därefter åt jag Tacos hemma hos henne, väldigt gott, och skönt att få byta lite miljö också. Hur som haver kan man ju inte gå ut naken så jag myste ner mig i detta!



♥ Kofta, Zara
♥ Baslinne, H&M
♥ Leggings, Gina tricot
♥ Stövlar, Sko punkten (nya!)


Translation
It felt good to take a walk, but it was very cold outside. Has it become winter already?

Kommentarer
Postat av: Sanna!!

Verkligen jättefin tröja, kul att du må bättre, saknat dina outfiter! :)

2008-09-12 @ 21:00:22
Postat av: Lana

Nice outfit!

Postat av: ANJA

Nice boots ;) Hur mycket kosta dem? (:

2008-09-13 @ 09:01:32
Postat av: Johanna Gelinder

Sanna!!: Va roligt att höra, det kommer flera ska du se :) kram



ANJA: 399:- tror jag dom kosta men jag hade en rabatt just den dagen så fick dom för 220 spänn ungefär :)



kram

2008-09-13 @ 09:50:23
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Linn

riktigt snygga stövlar! väldigt höstiga :)

2008-09-13 @ 12:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback