Heldag



Blev en heldag på stan idag. Är helt slut. haha. 5 timmar non stop blev det för mig och Emelie, hann som hastigast slinka in på Sandys och ta en smothie (riktigt god, blåa bär hette den).

Och lite shopping blev du ju då såklart, hittade så sjukt mycket idag men jag höll i slantarna, jag gick till och med iväg från (lyssna nu!), världens finaste skor för hösten, dom ultimata med snörning och platå och hela paktet, men jag intalade mig själv att hålla i pengarna några dagar till, dom kom faktist precis in på kontot + att personalen var jävligt jobbiga och flamsiga.

Imorgon visar jag upp mina små gobitar! och vet ni, pricken över i är att komma hem och få läsa en hel drös med positiva och fina kommentarer av er!


Translation
Oh my god, I am so tired. Five hours non stop in the city, puh. This smoothie with blueberries gave me some energy :) I will show you what I bought later!

Kommentarer
Postat av: dsan

Älskar dina modellbilder, använder du lookbook också? puss

Postat av: ellen claesson

ja, det är många som säger att dom tycker den är stor.. fuskpälsen! men jag tycker alla pälsar är stora, så ska man ha päls så ska det vara stort. tack för kommentaren :)

2008-09-26 @ 09:17:41
URL: http://eclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback