Cause it makes you happy

Nyss hemkommen från dansen, har fått gå 2 hela veckor nu utan träning (fortfarande lite krasslig faktiskt, att de inte ger sig!?) Hur som helst var det skönt att äntligen få dansa igen man hinner nästan glömma hur skönt pigg och glad man blir efteråt. Känndes ännu roligare att komma hem och läsa alla fina kommentarer, kul att ni gilla min nya jacka, jag älskar den! Ni är så goa :)

Imorgon hade jag tänkt att visa upp lite små detaljer från hur det ser ut här hemma i mitt rum. Har faktist en Hem och inrednings kategori men den fylls sällan på trots att jag älskar inredning så mycket. Största anledningen till det är nog att jag älskar kläder ännu mer så därför har ni nog fått sett mest av det här på bloggen! Men som sakt, imorgon, håll ögonen öppna!





Emelie fotade så många fina bilder idag på min outfit, så kunde knappt välja, så här kommer en till!


Nu blir det duschen för min del, kram på er alla söta!



Translation
Dance is like therapy, I feel so good now! Thank you for the comments about my new jacket, you are so nice :)

Tomorrow I will show you a little bit of the styling in my room. Keep your eyes open!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack gullet =)

Postat av: Mintra

Snygg outfit och du var jättesöt :)

2008-09-23 @ 00:38:49
URL: http://mawongsa.devote.se
Postat av: Johanna

Mintra: Tack, va gulligt sakt :)

2008-09-23 @ 10:36:00
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Chen

You have an amazing blog, you could be a model!



I thank you and your friends (Emelie) for adding translation because now I can read and understand what you're going through every day.



=]]

2008-09-23 @ 15:58:36
Postat av: Chen

and i want to see the styling in your room



=P

2008-09-23 @ 16:02:30
URL: http://www.chen-myblogg.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Chen: Thank you! you make me so happy when you say that. And i will tell Emelie to continue writing in English, and that you appreciate it :)

2008-09-24 @ 17:09:43
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback