The new york girl



Har precis kollat på Sex and the City filmen med älsk och Mamma (som inte hade sett den, hallå, skandal!) Självklart såg jag den på premiären och jag och mamma har redan beställt hem filmen för längeseden (dock inte fått den än), så kunde ju inte låta bli att hyra filmen när jag gick från jobbet. 19kr är en struntsumma för en så pass bra film som denna. Jag älskar den, den framkallar leenden, kärlek och tårar. Jag älskar den, en film att känna igen sig i helt enkelt. (råka visst skriva älskar den två ggr inom två meningar)
Men vet ni vad som är ännu bättre, det känns som en härlig fredag kväll just nu, och det är bara torsdag! :)

Kommentarer
Postat av: lotta

jag tyckte att den förstörde ett redan bra slut på serien! annars är den mysig!

2008-10-23 @ 23:01:49
Postat av: Em

Jag har faktiskt inte heller sett den. Det är mest skandal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback