Sushi, mongolisk och asiatisk

Ibland måste man faktist få lyxa till sig lite  i vardagen.
Speciellt när det är måndag och nystart på veckan. Älskling följde med mig in till stan och städade (mitt andra extrajobb, hos pappas företag nivet) och det är väll kanske inte det roligaste. Men efteråt innan min dansträning så gick vi och åt på restaurang, buffé.

När det är buffé äter man verkligen för mycket, men jag kan ju inte låta bli, gourmeunge som jag alltid kallats. Sushin där är hur god som helst, och ni som känner mig vet ju att jag älskar mongoliskt också! Det var mumsigt som sakt, och att sen dra vidare och träna bort maten är ju inte heller helt fel!..


smarrig sushi


Min efterätt består självklart mest av frukt


Och Emils av glass i stora lass! :)


För er som undrar så ligger Restaurangen på Odenplan och har ni inte prövat den, så gör det! Verkligen prisvärd mat också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback