regnet ...

.. smattrar mot rutan. Tror det har regnat hela natten faktist? Jag hörde att det skulle komma snöblandat regn upp hit under morgonen, men kanske har vi missat det? eller så kom det inte. Igår var jag inte ute på hela dagen.. så för att kompensera det lite hade jag tänkt träna ikväll. Måste röra på mig känner jag, blir tokig annars. Tess sitter i mitt fönster och tittar ut. Man kan ju lugnt påstå att hon passar in i inredningen iaf! :)



Regnar det hos er också?


Translation
The weather is rainy.. How is it at your place?

Kommentarer
Postat av: emma

ne det gör det inte men det är typ 4 cm snö här istället:P så va glad för att de regnar ;)

Postat av: emma

haha okej nu blir det tredje gången gillt med att försöka få till en kommentar..



nej det regnar inte här men det är 4cm tjock snö istället:P

2008-10-31 @ 10:53:00
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

det snöar här i örebro :S fyfaaan

2008-10-31 @ 10:54:16
Postat av: Mikaela

Tack för receptet gumman,haha passar in i inredningen har du rätt i ;) jättesöt kisse! Puss!

2008-10-31 @ 11:25:26
Postat av: Stefanie

Heyheyhey! oh, so a cute cat! love Here in Switzerland it is not raining, but it has snowed 40 cm yesterday! but it also often rains here ... Unfortunately, I do not understand all the Swedish words, but I try to read your text with google-translate :o)

I wish you a sunny day ;o)

Greetings, Stefanie

2008-10-31 @ 11:40:26
Postat av: Malin

hos oss snöar det:S ligger som ett vitt täcke ute på marken!

2008-10-31 @ 13:29:31
Postat av: Becca

Vet inte hur jag hamnade här.... Ville bara påpeka att din katt är läskigt lik våran Lasse. Har precis samma fläck på hakan också:)

2009-12-22 @ 00:46:01
URL: http://rlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback