Missa inte

Hej på er!
Just nu sitter jag och jobbar på min första artikel till
modelejon.com, ni får inte missa, 3 november kör vi igång! Nära nu. Hörde att några av er ville ha receptet mammas tacopaj vi åt förra helgen, så hade tänkt lägga upp det för er som vill göra den nu i helgen kanske. Tänkte också visa upp lite shopping som jag tror ni inte sett. Så lite gobitar blir det alltså under dagen.

Vad ska ni göra idag? :)



Translation
Don't forget to look at my second blog at Modefeber.com on monday.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej du!

Jo, jag är klar med min artikel! :) Har du någon msn som jag kan adda så vi kan snacka lite om det?



Fast, du kan adda min: Louise0894@hot..



Ha det fint!

Postat av: Stefanie

The shoes yesterday were sooo beautiful! But a little bit too highly… I must work all day long... But then I will go Shopping. And this evening I must learn. :o( I wish you a beautiful day!

2008-10-30 @ 13:08:08
Postat av: Mikaela

Tack, vad gulligt av dig att lägga upp receptet, uppskattas verkligen, keep up the good work sötnos!

2008-10-30 @ 20:48:17
Postat av: Johanna

Stefanie: Oh, you are so sweet, hope you had a good day too :) I love the shoes and want them. Maybe i did wrong not to bought them :(



Mikaela: Ja, va kul att du blir glad, ska leta reda på det medetsamma!

2008-10-30 @ 22:14:38
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback