lillördag

Bland det skönaste jag vet en ledig dag är att vakna upp i hyfsad tid. Ha något förbestämt att göra under dagen, och som i det här fallet äta god lunch med en vänn och verkligen ta vara på dagarna. Då mår jag som bäst! Att sitta hemma och till slut deppa ner sig har jag fattat inte är min grejj. Jag vill ha liv och rörelse i mitt liv. Gärna fullspäckat schema så man kan få komma hem, pusta ut och känna fan va skönt att vara hemma efter en toppendag.

Det blev en god salladstallrik för min del, och jag valde massa fetaost, kyckling, sallad och lite pasta i botten. För att inte glömma så var det Jennifer som sällskapade mig, var längesen vi sågs nu. Skratt och leenden blir alltid summan när vi umgås, och det gillar jag.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

muums! du gör mig hungrig nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback