Idag

Humör: Pigg!

Gjort: Ätit frukost, knäppt på datorn.
Planer: Till stinsen (shoppingcentrum) med mamma, syster, farmor och Emelie! (hur kan man inte känna sig pigg inför det?)
Ser på: Skärmen och hoppar mellan mitt inlägg och andra bloggar.
Lyssnar på: Tvn som står på i bakgrunden..
Läser: Bloggar!
Dricker: Rött té

Äter: Fullkornsbröd med ost, fil med müsli.
Bästa: Jag har planer för dagen! Stinsen runt 12, Emma kommer hit efter jobbet vid 5-6, älsk kommer och sover hos mig efter sitt jobb fram mot 12 (jag vet, sent! Men vi träffas ju iaf :)
Sämsta: Jag gillar bara att tvätta håret på kvällarna, så jag borde gjort det igår, känner mig som en risbuske i huvet  just nu. (i-landsproblem jag vet)
Barn: No children.
Väder: Tänkte precis skriva grått men nu titta solen fram, härligt!


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja, lite ljusklickar gör mkt nu i höstmörkret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback