Höstens alla förkylningar..

... har nog bestämt sig för att bo hos mig. Men dom är tusan inte välkomna. Inatt har knappt sovit alls pga min täppthet och hosta (och ja, jag åt pencelin för bara några veckor sen mot den här skiten). Så halv 9 gav jag upp. Nu sitter jag här (dödstrött) och har hela dagen framför mig, åh så härligt. Apoteket nästa eller? suck ...

(ni kan ignorera det här inlägget om ni vill, var mest för min egens skull att få avreagera mig nånstans!)

Och ni, om man kunde shoppa till sig ett  imunförsvar så skulle det stå högst på min inköpslista!



Translation
I didn't sleep at all this night, I feel sick AGAIN.

Kommentarer
Postat av: jossefiin

stackare :(

du verkar ha riktigt otur med alla dessa förkylningar :/

krya på dig!

kram

2008-10-02 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback