Era helger är mina vardagar



Idag är det lördag, men för mig skulle det likagärna kunnat varit söndag eller varför inte måndag? Jobbar hela helgen lång så även idag. Tog en powerwalk med Emelie på förmiddagen så då fick denna outfit ihop med dessa
sneakers åka på.

Nu blir det nog snarare ett par vinterstövlar som får ta mig upp till jobbet, är verkligen kallt att jobba i matbutik!








Enkelt och osminkat alltså!

♥ Baslinne, H&M
♥ Blå/Lila kofta, Vila
♥ Tights, Gina tricot
♥ 
Stövlar - Sko punkten




Så, vad ska ni göra denna lördag?
Gör mig avundsjuk nu med era kommentarer!




Translation
I am going to work today. Before work Emelie and I took a powerwalk. What are you going to do?

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hej :) riktigt skön blogg!

Postat av: jasmine

Ska sitta inne och plugga...fy fan! haha

2008-10-04 @ 15:28:21
Postat av: louise

jag ska på gudstjänst, idag efter som jag konfirmerar mig. klockan sju börjar den.

2008-10-04 @ 17:08:13
URL: http://parlino.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jacob: Kul att du gillar den :) Hoppas du kikar in här igen och igen då!



jasmine: Det lär iof inte heller så kul, men lycka till!



louise: Jaha, va kul. Jag konfirmerade mig aldrig.

2008-10-04 @ 22:12:26
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

jag har likadana stövlar från skopunkten :)

2008-10-09 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback