En utekväll

Johanna x2 var i farten. Och när två små tjejer, blonda och med samma namn kommer till en redan rätt pågående fest så skapas det självklart förvirning hos andra om hur mycket dom har druckigt egentligen? Hej, Johanna, Hej hej, Johanna. haha. Hur som helst var Johannas kamera med så det blev lite lajbans bilder.



Pussar på fyllan förekommer alltid och har man inte pojken med sig får någon annan agera snuttegull (jag föreslår att man väljer en kompis!)


Vi och någon snubbe


skål skål!


Stenskärpta! då vi blev fotade på tåget. (fråga mig inte vem som agerade fotograf dock)


Men sen släpptes det till igen!


Några outfitposer kunde inte låtas bli att ta (ni anar säkert min skärpta blick, eller hur;)



Och fler blev det kan jag lova! haha


Johanna väntade in tåget sisodär som vanligt.


Sen kom vi på den briljanta idén att byta pjucks under kvällen, vi glömde dock att byta på båda fötterna. Vilket resulterade i en ännu vingligare promenad....


Att komma hem vid slutet av kvällen var inte att tala om (vi bor faktist nästan på landet) Så Johannas pojkvänn fick agera hotell.



Translation
Me and Johanna had really fun yesterday, we went at a party!





Kommentarer
Postat av: Daniella

Snyggg jacka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback