She works hard for the money

Hallå där!
Emma här ;)
Jag tänkte agera Johanna lite, hon sliter som ett djur på Ica just nu, nerå så farligt får vi hoppas att det inte är ;) Har inte träffat Johanna på alldeles för länge! då vi iprincip har gått om varandra nu när vi jobbar, TRIST! 
Själv ska jag snart hugga in på min halva prinsessbakelse (andra halva blev uppäten igår då jag fyllde år). Så synd att du inte är här gumman, då hade vi kunnat mumsa på denna gobit tillsammans :) 

Aja, får nöja mig med tv:n som sällskap ikväll.
Ha en mysig tisdagskväll! 
♥ 
 Emma 





Translation
Hello everybody, it's Emma here. Johanna is at work now, it was a long time since we saw each other. We both work so much. Boring! This cake was left from yesterday, it was my birthday. Yummie! Now I am going to look at the TV.. Have a nice evening :)

Kommentarer
Postat av: Zäta

varifrån är din gråa päls som du hade på dig lördagen 9/11 ??? :)

Postat av: Zäta

alltså jag vet från h&m men barn,divided eller dam avdelningen? :)

2008-11-11 @ 20:10:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Johanna

Zäta: Den kommer från divided avdelningen och kostade 399kr :)

2008-11-11 @ 22:10:50
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback