Till önskelistan?

Igår slank jag in på Cubus, och man ska verkligen inte underskatta den affären. Just nu har dom 25% rabatt alla underkläder och till min stora förvåning fanns min bh-storlek. Kors i taket, inte äns H&M säljer den i butik längre (riktigt dåligt) Så för mej blev det direkt ett köp. Men för ni andra som är intresserade så är det ju perfekt att skriva upp på önskelistan. Hur juligt och sexigt är det inte med röda undies, jag har aldrig haft något rött sett förut, så nu fick det bli.



Kunde heller inte låta bli att köpa ett likadant sett i
den här färgen. Sällan jag hittar, så nu unnar jag mig!




Translation
I couldn't resist buying those lovely underwear.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! Jag tror jag ska kila iväg till cubus! :) Vad har du för bh storlek då eftersom den är svår att hitta, jag brukar nämligen också ha problem att hitta min storlek. Ha det gött!

2008-11-18 @ 19:03:26
Postat av: Johanna

Emma: Ja, absolut värt att kolla! :) 70C har jag och den storleken tar dom inte in på H&M längre har dom sakt när jag frågat. Helt knäppt. det börjar på 75 istället och det blir för stort för mej =/ twilfit och sånna affärer har ju, men där får man betala 300 spänn för en BH så nu blev jag glad när jag hitta på Cubus!

Postat av: Sanna

Men i deras webbshop så har dom ju den storleken... eller tar dom bara inte in i affären?

2008-11-19 @ 11:20:57
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sanna: Ja precis, det är affären dom inte tar in i. Så när jag väl köper underkläder så beställer jag från H&M, men ibland kan det ju va kul att få testa innan, allt sitter ju olika.

2008-11-19 @ 12:25:52
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Ida

Inte konstigt då att jag aldrig hittar min storlek på h&m längre....

Får ta o titta in på cubus istället.

Tack för tipset!

2008-11-19 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback