Sminkborstar!



Nyheter i sminkhyllan!
Det här var något som jag borde köpt för längesen. Men ni som känner mej vet hur kräsen jag är för att lägga ut pengar på sminkprylar. Men nu när jag har en sån himla bra ny foundation, som kosta lite också. Så känns det ganska så bortkastat att stå med min gamla kladdiga rougeborste från H&M och försöka få ett jämt och fint resultatet. Så nä nu, nu blir det riktiga grejjer här, som håller! Som kan rengöras och användas länge.

Foundation-puder borsten är stor och fluffig, gillar den massor! Tror det kommer funka bra och ge ett jämnare resultat (gillar inte att använda svamp) Sen passa jag på att köpa en liten pensel också till ögonskuggor och liknande, går att tvätta och använda till det mesta.

Båda kommer från Kicks



Translation
Today I bought some new make-up tools. Now that I have such a good foundation I needed to buy some good tools for it.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Johanna!

Jag tycker att din blogg är jätte gullig och rolig att läsa :)



Men kan inte du lägga in lite mer videoinlägg?



kram

2008-11-23 @ 11:14:54
Postat av: Emelie

Jag skulle också behöva en ögonskuggborste, hur mycket kosta den?

2008-11-23 @ 12:09:52
Postat av: Johanna

Linda: Jag har faktist funderat på det. Dock har jag bara mobilen att filma med nu för tillfället när jag är ute. Skulle sitta bra med en digitalkamera för bättre kvalité, men visst kan jag försöka göra lite videoinlägg. Har du något förslag på vad du vill se? :)



Emelie: 37 kr tror jag den gick på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback