Så kul har jag...

Jobbat 11 timmar idag. Jag vet att det är så tråkigt o lyssna på massa jobbsnack men nu får det bli så. Det tråkiga med att jobba är (förutom just att man jobbar) att jag inte har tillgång till dator äns någon gång på den långa tiden... Annat var det när man gick i skolan. Hur som helst, tänkte visa er hur jag ser ut när jag jobbar! Västen är på och hela köret. Mer fashionabelt än såhär blir det tyvär inte en dag på ICA... haha


Vattenflarran och mobilen i högsta hugg!

♥  Randig tröja, Indiska
♥  Väst, ICAs
♥  (under) linne, H&M
♥  Sammetstights, Gina t ricot
♥  Tygskor (mina jobbskor), H&M


Translation
This is how I look when I am at work ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det ÄR sant att blondiner har mer kul :P

2008-11-27 @ 22:30:33
Postat av: Stefanie

Hey, your work clothes does not look bad! I like it. The orange/pink jacket looks good on you :o)

2008-11-28 @ 07:46:30
Postat av: Madde o Abbie

Oh wow.. får ni ha på egna kläder?! När ja jobba på ica va de väst, skjorta, brallor + BARA svarta skor som gällde. Dessutom inget nagelack lr stora örhängen lr synliga piercingar.

Postat av: Johanna

anonym: haha, vem vet!



Stefanie: oh thanks, nice of you!



Madde o Abbie: Vi får inte heller har smycken eller piercingar synliga dock så är det bara västen som gäller för mig, alla heltidsanställda har svart byxor som det står ica på och så men vi som jobbar extra får ha våra egna kläder, men det måste vara hellångt på bena inte kjol eller shorts annars äre lugnt! Jätteskönt tycker jag :)

2008-11-30 @ 11:26:57
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Madde o Abbie

Johanna: Låter superlyxigt :) På 'mitt' ICA va högsta cheferna lite mongo och dom va efter en om man inte dragit upp dragkedjan på västen ordentligt. Jätteirriterande.

2008-12-01 @ 06:41:22
URL: http://maddes-cali-dreamin.com/
Postat av: Linnea

vad söt outfit du har :)

2008-12-03 @ 08:29:45
URL: http://laajnajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback