Rensa i röran

'
Idag mina vänner kom Emelie hit vid 10 imorse och enda sen dess har vi rensat mina garderober. Det har tagit oss 4 timmar! Herregud vilken röra det var. Nu har jag iaf fyllt tre stora papperssäckar med kläder och endå är det fullt i mina garderober, bara lite mer ordning och ah, fattar inte äns hur det fick plats innan?

senaste tiden har jag nästan tyckt det varit jobbigt att komma hem med mina shoppingpåsar. Vart ska jag göra av det?
Så igår sa jag till Emelie,  I   n e e d    h e l p!

Men ärligt talat, det kan väll inte bara vara jag som har sjukt trångt i garderoberna?



Translation
Today my friend Emelie came over and helped me to clean out my closet. It was a big mess and it took us four hours to finish. I got rid of three whole big bags of clothes and my closet is still full.

I'm sure that I'm not the only one with this problem? What does your closet look like?

Kommentarer
Postat av: sofia w

jo :) jag har det inte iaf, eller det kan nog bero på att jag har skilda föräldrar och har kläder lite hos båda (: hehe.

Postat av: Malin

ne precis likadant för mig! man jag älskar kläder så jag vill aldrig göra mig av med några... hahaha

2008-11-22 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback