Något varmt

Hjälp vad jag är trött! Sjukt asså. Och fryser gör jag som om jag bodde utomhus. Att jobba till stängning ena dagen och sen öppna nästa borde vara olagligt. Har redan lyckats gjort två matlådor (duktigt johanna!), får vara nog med att köpa mat varje dag nu på ett tag. Har inte äns bytt om eller gjort i ordning mig och ska till bussen om en kvart (mindre duktigt). Halsen värker också.

Hur som, det jag skulle berätta för er var att jag kom på att om ni, som jag. Alltid stressar på morgonarna och inte hinner dricka erat té eller kaffe eller vad ni nu dricker. Varför inte ta med det? Kom precis på att jag faktist har en moodie mugg från Veckorevyns goodiebag, kalasbra ju! Nu blir det grönt chaité påväg till bussen




Translation
A tip for you is to bring a thermous filled with tea or coffee in the morning when it's cold outside :)

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg! :D

Postat av: jass

jag såg dej på pendeltåget igår påväg in till stan. var inne på din blogg innan jag gick hemfrån å sen ser jag dej på tåget, lite ironiskt!

2008-11-27 @ 15:59:42
Postat av: Johanna

Malin: Tack, hoppas du hittar hit igen :)



jass: Nehe? Va roligt! Du skulle hälsat ju, hade varit himlans kul. Har fått kommentarer från några som sett mig förut men ingen har kommit fram. Vart bor du då? :)

2008-11-27 @ 21:23:01
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Anonym

haha aaa skulle kanske ha gjort det men tror du satt och läste nåt så ville inte störa. Jag bor i sundbyberg.

2008-11-27 @ 21:53:40
Postat av: Johanna

anonym: Läste nog city trend haha. Men klart du inte hade stört. Va mysigt att bo i sumpan btw, vi kollar på lägenheter där :)

2008-11-27 @ 22:08:21
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback