Fredagkväll

Jobbade till stängning ikväll och jag kan säga att det var inte det roligaste då jag verkar ha fått bihåleinflamation så att sitta täppt och snyfta framför kunderna är ju inte det roligaste plus att man blir otroligt yr i huvvet när det sitter så högt upp. Blää.. har varken lust eller tid att vara sjuk.

Höjdpunkten på kvällen var iaf att älsk kom och hämta mej med bilen(!) (han tog körkort häromdagen) Vi köpte massa naturgodis och cider och sitter nu framför idolutröstningen där Johan fick åka hem. Var på tiden tycker jag. Mina favoriter Kevin och Alice är kvar, vem tror  ni vinner?




Translation
My boyfriend and I had a nice evening watching TV and ate some snacks.


Kommentarer
Postat av: Em

Svar: Jaha vad kul. Hade inte riktigt tänkt åka dit. Men jag ska försöka komma förbi en sväng, nu när ni ändå är där också :)

Postat av: Fia

kevin hoppas jag :)

2008-11-29 @ 16:02:27
Postat av: Nina

vad roligt att han har tagit körkort :) grattis till honom.

2008-11-29 @ 18:57:03
URL: http://nnina.blogg.se/
Postat av: Ackelman

Jag tror att Alice åker ut nästa vecka och att det blir Robin och Kevin kvar till finalen, dock vet jag inte vem utav dom som vinner =P

2008-11-29 @ 21:01:55
URL: http://ackelman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback