Den bjuder jag på!

Igår hade vi en riktigt mysig kväll, men till skillnad från dom andra blev jag aningen partysugen och om inte festen kommer till än? Så får man skapa sin egen! Emelies påstående på att jag borde bli komiker och Alex skratt tydde nog på att jag inte hade alla hemma. Och nu har bloggen fått lida och gapat tomt när jag är på landet. Vad mer kan jag göra än att bjuda på mig själv egentligen? ...








Bättre bilder (fotade betydligt tidigare på kvällen!), med Emelies systemkamera kommer upp ikväll!



Translation
We had a cosy night yesterday, I was in the mood for dancing ;)


Kommentarer
Postat av: L I S E

vill du bli "veckans outfit"? kika då in och anmäl dig i min blogg! :)



kram.

Postat av: Mikaela

Vilket fiint hus! Det ser lite kungligt ut, högt tak osv, vem är den lycklige ägaren?

2008-11-02 @ 12:36:33
Postat av: Johanna

Mikaela: Jah, det är sjukt fint! Är hemma hos Alex, min kompis Emelies pojkvänn. Det är ute på landet, är egentligen en gammal skola så det är högt i tak överallt :)

2008-11-02 @ 14:19:24
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback