Visning


Ikväll har jag med familj varit på visning. En fyra i sundbyberg centralt var vi och tittade på. Jättefint egentligen, hyffsat nyrenoverad och så. Vad är problemet då kan man fråga sig förutom att det blir dyrare. Jo att vi är så bortskämda med space! Jag talar nog för alla som bor lite längre ifrån stockholm stad. Allt är så pyttepytt i dessa lägenheter och jag som är van med eget badrum, bubbelbad, stor luftig balkong och plats för alla saker.
 
Det blev verkligen en tankeställare för oss alla. Nog för att vi gärna vill bo närmare stan och sundbyberg vore perfekt! Men vad stort vi har. I 4an vi kolla på nu var det knappt äns räkna med att få plats med en tvättmaskin! Tvätta i tvättstuga? aldrig...

Väldigt fint och stadskänsla var det, precis som jag vill ha det. Men det var helt enkelt för litet för oss som är vana med våra 115 kvadrat. Men kanske så, om utgångspriset sjunker.. kanske kan vi då klämma in oss? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback